Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Drawnie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Raport o stanie Gminy Drawno za rok 2018

Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506) Burmistrz Drawna przedstawia Radzie Miejskiej w Drawnie Raport o stanie Gminy Drawno za rok 2018 w terminie do dnia 31 maja 2019 r.

Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim.

W debacie nad Raportem o stanie Gminy Drawno za 2018 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Drawnie.

Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.”

Sesja, na której zostanie przedstawiony Raport o stanie Gminy Drawno odbędzie się 25 czerwca 2019 r. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 24 czerwca 2019r. (poniedziałek), do godziny 15.30 w pok. nr 2 w Spichlerzu w Drawnie, ul. Jeziorna 2.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest tutaj a także w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Drawnie (Spichlerz, ul. Jeziorna 2 (pok. nr 1) oraz na stanowisku ds. obsługi Rady Miejskiej (pok. nr 2)

 

Przewodniczący Rady Miejskiej w Drawnie
Aleksander Dementiew


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Grzegorz Wiśniowski

Data wytworzenia:
31 maj 2019

Osoba dodająca informacje

Grzegorz Wiśniowski

Data publikacji:
31 maj 2019, godz. 13:57

Osoba aktualizująca informacje

Grzegorz Wiśniowski

Data aktualizacji:
31 maj 2019, godz. 13:57