Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Drawnie
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wykonanie oraz dostawa znaków drogowych oraz tabliczek informacyjnych

Drawno; 2015-03-24

Gmina Drawno

Ul. Kościelna 3

73-220 Drawno

ZAPROSZENIE

DO SKŁADANIA OFERT

Zamawiający: Gmina Drawno

zaprasza do złożenia oferty na:

Wykonanie oraz dostawa znaków drogowych oraz tabliczek informacyjnych

1.1. znaki drogowe:

  • A-7 „ustąp pierwszeństwa” – szt. 3;
  • B-33 „ograniczenie prędkości do 30km/h” – szt. 4;
  • B-34 „koniec ograniczenia prędkości do 30km/h” – szt. 2
  • B-2 „zakaz wjazdu” – szt. 2;
  • B-36 „zakaz zatrzymywania” – szt. 2;
  • B-21 „zakaz skrętu w lewo” – szt. 1;
  • B-18 „zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 10t” – szt. 1;
  • D-42 „obszar zabudowany” – szt. 1;
  • D-43 „koniec obszaru zabudowanego” szt. 1;
  • E-17a „miejscowość Zatom” – szt. 1;
  • E-17a „miejscowość Sówka” – szt. 2;
  • E-18a „koniec miejscowości Zatom” – szt. 1;
  • E-18a „koniec miejscowości Sówka” – szt. 2;

Wszystkie znaki drogowe z grupy znaków M – małe. Znaki ostrzegawcze i zakazu (A i B) wykonane z folii odblaskowej typu 2, znaki informacyjne (D) i znaki kierunku i miejscowości (E) o wysokości 530 mm, wykonane z folii odblaskowej typu 1.

1.2. tabliczki informacyjne z nazwami ulic:

  • tablice z blachy ocynkowanej, grubości 2 mm o wymiarach 750x165 mm – szt. 18 z nazwami ulic (nazwy ulic zostaną podane po wyborze oferty);
  • cała grafika tabliczki wydrukowana na folii odblaskowej i zabezpieczona folią przeciw UV, gwarantującą zabezpieczenie przed blaknięciem kolorów wg. załączonego wzoru;

                             

  • ramki na tablice stalowe malowane proszkowo wielkości 750x165 mm z uchwytem zaokrąglonym na rurę Ø50 – szt. 18

Termin realizacji zamówienia: do 22 kwietnia 2015 roku

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % zamówienia podstawowego.

Miejsce lub sposób uzyskania dodatkowych informacji:

Urząd Miejski w Drawnie, ul. Kościelna 3, 73-220 Drawno

pok. nr 5, Grzegorz Wiśniowski, tel. 664772393

Kryteria wyboru ofert: 100% cena

Warunki wymagane od wykonawców – brak

Płatność będzie dokonana po odbiorze przedmiotu zamówienia w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału prawidłowo wystawionej faktury VAT, na konto Wykonawcy podane na fakturze.

Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 08 kwietnia 2015 roku, do godziny 15.30 w Urzędzie Miejskim w Drawnie, ul Kościelna 3, 73-220 Drawno w sekretariacie urzędu, faxem na nr 0957682505 lub e-mailem na adres: poczta@drawno.pl.

W załączniku - formularz oferty

                                                                                                   Burmistrz Drawna

                                                                                                   Andrzej Chmielewski

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Wiśniowski 27-03-2015 13:30
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Grzegorz Wiśniowski 24-03-2015
Ostatnia aktualizacja: Grzegorz Wiśniowski 13-04-2015 12:17